96 159 05 94 — correuclickedu

ART AL CARRER

18/02/2020 Sandra Cuevas

El passat dissabte, els i les alumnes de 4t d’ESO de plàstica participaren en la inauguració de l’exposició “Art al carrer”, una mostra col·lectiva organitzada per l’associació Dones de Picanya en què els diversos artistes que hi participen afronten la temàtica del 8 de març des de la creativitat. Els  i les nostres alumnes presentaren la seua creació Per què valenta?, una obra que reflexiona sobre un dels  problemes de la dona en la societat actual des dels ulls dels adolescents: la por  de no poder eixir sola al carrer de nit. La mostra està exposada a les façanes del carrer Major de Picanya, us convidem a visitar-la. La mostra artística ha sigut divulgada pel programa À Punt Directe, en què entrevistaren tres de les nostres alumnes de 4t. Tota una experiència!