96 159 05 94 — correuclickedu

07/06/2019 Sandra Cuevas
rosa de paper-escolagavina
olimpiadamatemàtica-escolagavina

Som a les acaballes del curs i som d’enhorabona. Ara us ho expliquem. Comencem per la matemàtica, per exemple. Un grup d’alumnes de secundària participa tots els anys en la Prova Cangur convocada per la Societat Matemàtica Catalana i organitzada, en el nostre cas, per la respectiva comissió valenciana. Enguany dos alumnes de 3r d’eso han quedat entre els deu primers: Sau Felguera Martínez (segona posició) i Marc Romaguera Real (sisena posició). Enhorabona a tots dos, xics! L’acte de lliurament dels premis tingué lloc el passat dijous 30 de maig a l’Aula Magna del Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València. Com que Sau hi va anar, d’ací a ben poc ens parlarà de la seua experiència.

I ara, parlem de literatura. Florida Grup Educatiu convoca des de fa 24 anys els Premis de Literatura Rosa de Paper, de narrativa i de poesia, i amb diferents modalitats. Doncs bé, Mar Sanchis Chordá, alumna de 4t d’eso que participa en el Taller de Creació Literària que duu endavant el mestre Carles, hi ha participat. I a més, ha obtingut el Premi de Narrativa en la seua modalitat amb el relat Obrir i tancar portes. Enhorabona, Mar, esperem que ens faces cinc cèntims de la teua història! L’acte de lliurament dels premis, amenitzat pel duo valencià format per Laura Esparza i Carlos Esteban (veu i guitarra ben potents), fou molt emotiu, perquè celebràrem la creació literària i recordàrem Benet Delcan, que just fa dues setmanes que va faltar i que formà part del projecte de Florida Grup Educatiu.