96 159 05 94 — correuclickedu

ADÉU SENSE COMIAT (Josep Carner)

29/06/2021 Loli Company
comiat_alumnes_2021-escolagavina

La primavera se’n va.

Amb les parpelles ben closes,

Pensem en roses i roses;

Fem veure que durarà.

Acomiadem la primavera i donem la benvinguda a l’estiu. Tanquem un curs del qual podem estar ben pagats i pagades, perquè efectivament hem convertit les dificultats en reptes, hem compartit les incerteses i hem gaudit de bons moments i ens hem enfadat quan ha calgut. Hem reivindicat els nostres drets i seguirem fent-ho.

Dimecres passat vam tancar el curs amb un comiat especial, perquè Empar Roca i Emma Garrote es jubilen després de dedicar-se al projecte de l’escola, a la tasca de mestres durant més de 40 anys. Gràcies i a gaudir, els vam dir, per tant com ens han ensenyat i perquè acaren aquesta nova etapa amb molta il·lusió. També ens hem acomiadat d’Adela i de Llara. Adela ha acompanyat els nostres xiquets i xiquetes durant molt de temps cada matí i cada vesprada a l’autobús. Gràcies, Adela, pel teu treball, sobretot perquè l’ha fet amb estima i amb calma, i ha estat ben fàcil lligar la teua tasca al projecte escola gavina. Llara ha estat la mestra d’audició i llenguatge al llarg dels darrers cursos. Gràcies, Llara, per acompanyar un grapat de xiquets i xiquetes de les tres etapes, i ajudar-los a créixer i a aprendre cada dia.

Divendres vam fer l’acte de comiat dels alumnes de 4t d’eso. Sortosament, hem pogut fer un petit acte de tancament, que malgrat les distàncies i els protocols fou emotiu i afectuós, i en el qual vam agrair a les famílies la confiança dipositada en l’escola al llarg de tots aquests anys.

Dijous vinent farem un altre acte de comiat de 4t d’eso, perquè els xics i les xiques que enguany han fet primer de batxillerat i el primer curs de cicles formatius no van poder tancar el curs 2019/2020 com tots hauríem volgut.

La primavera ha acabat i hem encetat l’estiu. Tanquem un curs i en preparem un altre. L’escola d’estiu comença amb un bon grapat de xiquets i de xiquetes que mantindran viva l’escola al llarg de tres setmanes més. I gaudirem de les vacances… no ho dubteu!