96 159 05 94 — 638 828 797 — info@escolagavina.cat — clickedu

• hengelo2ndia4-escolagavina
  • hengelo2ndia13-escolagavina
hengelo2ndia6-escolagavina

Avui divendres hem passat un dia tranquil i alhora hem fet bona cosa d’activitats a l’escola dels companys holandesos. Mentre un grup hem fet esport, l’altre hem programat robots.

La primera de les activitats d’esport ha estat el Corfbol (Korfball), un joc coeducatiu que evita la segregació per sexes, ja que els grups han de ser sempre mixtes. És un esport una mica semblant al bàsquet, perquè la pilota s’ha de clavar per una mena de cistella que està ubicada al mig de la pista. Els principis d’aquest joc es basen en la cooperació, cosa molt interessant! A més, els nostres xics i xiques han gaudit d’altres jocs ja coneguts i practicats per tothom, com ara el voleibol, el bàdminton i el ping-pong, on han jugat barrejats i els alumnes mateix n’han fet les agrupacions.

Mentrestant, l’altre grup d’alumnes tractava d’aconseguir superar els reptes proposats al taller de tecnologia, amb els robots de lego mindstorms programats per ells mateixos, amb els quals havien d’aconseguir portar uns alumnes valencians (lego alumnes, clar!)  a Hengelo. Alguns ho han aconseguit i altres no del tot; però bé, han gaudit de l’estona i han cooperat els uns amb els altres.