96 159 05 94 — correuclickedu

ACCIONS CONTRA LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE

26/11/2021 Loli Company

Ahir 25 de novembre ens manifestàrem en contra de la violència de gènere mitjançant diverses accions. Els alumnes de plàstica dels quatre cursos de secundària han elaborat un mural per fer visible el nostre rebuig a tot tipus d’acte contra les dones. D’altra banda, els alumnes de tercer cicle van participar en el taller de sensibilització IDENTIFICANT MISSATGES SUBTILS SOBRE VIOLÈNCIA DE GÈNERE, organitzat per l’Ajuntament. A través de la visualització de fragments curts de pel·lícules, sèries, i cançons de moda, es reflexionarà sobre situacions quotidianes que suposen violència de gènere, prenent com a referència l’iceberg de violència de gènere. I els delegats de 3r i 4t d’eso vam assistir a l’acte de condemna a la violència de gènere i homenatge a les dones assassinades.

És important que marquem fites al calendari per fer parada i adonar-nos del que va bé i del que no. Tanmateix, la feina, el treball, les reflexions i les accions han de ser més profund que tot això.