96 159 05 94 — 638 828 797 — info@escolagavina.cat — clickedu

Acaba la XXI Mostra de Teatre escolar de Torrent

16/06/2018 Sandra Cuevas
El dissabte 9 de juny vam assistir a la cloenda de la vint-i-unena edició de la Mostra de Teatre escolar organitzada per Cucurucú Teatre (una entitat cultural amb llarga trajectòria a la nostra comarca). Enguany havíem participat amb la nostra darrera obra de Teatre Blasco & CO, Tv Show, posada en escena pels i les alumnes del Taller de Teatre Total (gent de 3r i 4t amb ganes de fer teatre, passar-ho bé i fer-ho passar bé als altres).
A l’esdeveniment, que va omplir el saló d’actes municipal, va acudir una nodrida representació del Taller de Teatre Total, malgrat ser unes dates tan compromeses, plenes d’esdeveniments esportius, actes socials i familiars, exàmens (com els B1 d’anglés o el mitjà de valencià), i tantes altres coses a les quals els i les alumnes havien d’acudir.
Allà es va fer el lliurament de records i del diplodrama (una espècie de diploma que arreplega els valors principals que s’han vist en cada obra/grup).
Com no podia ser d’altra manera, després del lliurament i a unes hores del matí ja altes, ens n’anarem a fer-nos un aperitiu. Com a bon grup que som, en aquell aperitiu posàrem la data per al sopar de comiat: els xicons i les xicones de 4t, ja acaben i ens diuen adéu, també en el teatre. Però aqueixa és ja una altra història que ja explicarem.