“Formes”, el procés

Posted on octubre 23, 2009 
Filed Under alumnat, educació, video

Aspirem en bona part a poder treballar de la manera que el treball d’Àlex ens ha permés i a generar dinàmiques com la portada a terme amb “Formes”. És a dir, un alumne d’un centre qualsevol realitza un treball, el mostra a través de 400 colps i explica i dóna a conéixer el procés de realització. Al mateix temps facilitem que pugau deixar els vostres comentaris per donar-li feed-back a l’autor del treball, preguntar dubtes, fer suggerències i per què no conéixer-lo. A més l’alumne ha comptat amb l’ajut de la professora de llengua qui ha supervisat l’elaboració del text potenciant la seua competència lingüística. A continuació el text que Àlex havia pujat com a comentari:

Jordi Orts m’ha proposat que us parle una miqueta sobre l’animació “Formes”. Us explicaré com se’m va ocórrer, parlaré sobre programa i sobre futurs projectes. La veritat és que volia fer un altre projecte: pensava fer una cara i quan vaig la vaig fer girar i que els dos ulls es mogueren a l’hora, un es va esborrar. Aquest efecte em va agradar i aleshores vaig pensar d’anar provant diferents formes. El programa After effects permet crear efectes per a pel·lícules i jo l’he aprofitat per a fer animacions: a partir de la cara -ull i boca-, vaig crear el comecocos (segon 4). Aquest es menja una bola i es transforma en una dona embarassada, gitada (segon 6). Quan parix, el “fill” es transforma en lluna i el seu cap, en sol (segon 7); però ràpidament la lluna es converteix en tija i el sol, en la flor -a la qual creixen els pètals.

A partir de l’estrena de l’animació, alguns mestres m’han proposat que col·labore amb ells per a fer altres projectes. Dedique aquest treball als meus amics, en especial a Sergi Callau i a Nèstor Talaya, i moltes gràcies a Jordi, per penjar la meua animació i interessar-se per ella.

Formes | educació expandida | 400 colps

Comentaris

8 Responses to ““Formes”, el procés”

  1. Pilar Alfonso on octubre 23rd, 2009 9:46 am

    Aquest apunt i l’anterior que dóna a conèixer “Formes” han obert un camí que em sembla interessantíssim i que, al meu parer, els professors hauríem de potenciar amb tot el nostre entusiasme.Sense pressa però sense pausa…

  2. admin on octubre 24th, 2009 12:13 am

    Pense Pilar que intuïm les mateixes possibilitats. Sí crec que per sostenir aquest primer intent podeu intentar que el vostre alumnat deixe comentaris a aquest apunt, a més que sempre ha de saber que pot comptar amb 400 colps per donar a conéixer les seues primeres propostes. Sense pressa però sense pausa…

  3. Andrea on octubre 25th, 2009 3:39 pm

    JORDI.
    no entenc açò!!
    perque feu lo de FORMES :S

    bé ja li diré a Alex que m’ho explique perque no ho acabe d’entendre..

    Andrea! E!

  4. admin on octubre 25th, 2009 9:11 pm

    Andrea, el per què de mostrar el treball d’Àlex amb “Formes” t’ho he explicat amb un comentari a l’altre apunt de formes on es mostra el vídeo.

  5. Andrea on octubre 27th, 2009 8:29 pm

    Ja, ja ho se jordi.. ho he vist, però jo el que vull és que Alex em diga com ho fa ell. amb quin programa i aquestes coses, perque jo no sabia que ell tenia un programa per a fer això.

    MIL BESOS!!

    Andrea ;)

  6. christian louboutin outlet on maig 1st, 2012 10:54 pm

    Fascinating!

  7. http://ako-mail.com/army-ako on juliol 18th, 2012 4:44 pm

    warlock rilla fidencio hadawatha Christye labradford bitty impermeable geneticist

  8. ghd styler on juliol 25th, 2012 2:08 pm

Leave a Reply