Fic-cat 2010

Posted on octubre 24, 2009
Filed Under centres, cinema, festivals

Seguim amb nova informació que ens continua arribant. En aquesta ocasió es posa en contacte amb nosaltres l’organització del Festival Internacional de Curtmetratges en Català fit-cat 2010 perquè donem a conéixer l’event i animem a aquells centres que realitzen audiovisuals a que presenten les seues obres. Ja hem contestat que donen per fet que comptaran amb 400 colps per donar suport a la iniciativa i difondre les notícies d’actualitat que vos puguen interessar.

Podeu presentar treballs a competició en els terminis establerts a les bases dins de la categoria centres educatius. Aquesta modalitat s’adreça exclusivament a l’alumnat de primària i secundària, en qualsevol gènere i format, a títol individual o col·lectiu, amb el vist-i-plau del centre i la responsabilitat d’un professor o professora que n’haja fet el seguiment. El material s’ha de presentar abans de l’1 d’abril de 2010, i ha d’haver estat elaborat pels i per les alumnes i/o amb la seua participació. S’atorgarà un trofeu al guanyadors o a les guanyadores i un lot de material audiovisual pel centre. A més el fic-cat, conscient de l’entorn d’imatges i de tecnologia en que es mou el nostre alumnat, s’ha proposat, en la seua 3a edició, potenciar accions educatives amb l’alumnat i el professorat dels centres docents de Tarragona per tal de promoure l’aprenentatge i l’ús dels codis del llenguatge audiovisual i multimèdia. Per tal d’aconseguir la participació real i efectiva dels centres docents, d’anar incorporant en el currículum de l’alumnat continguts en comunicació audiovisual i, també amb l’objectiu de crear un públic potencial jove que estiga interessat en el visionat de realitzacions amb formats poc usuals.

A mesura que s’aprope l’event vos anirem recordant i informant sobre les dates i les novetats. Ànim doncs a tots i totes que estem d’enhorabona amb festivals com el fic-cat.

2 Responses to “Fic-cat 2010”

1. fettabsaugen düsseldorf on març 16th, 2012 5:53 am

Doch die damit verbundene Operation ist für vielerlei ein zu großer Schritt.

2. tattoo ink on abril 9th, 2012 9:07 am

Respect to article author.