fic-cat 2017

Posted on desembre 16, 2016
Filed Under cinema, educació, festivals

fic-cat-17-b

El FIC-CAT · Festival Internacional de Cinema en Català Costa Daurada, conscient de l’entorn d’imatges i de tecnologia en que es mouen els joves, s’ha proposat, en la seua 10a edició, potenciar de nou accions educatives amb l’alumnat i el professorat dels centres docents per tal de promoure l’aprenentatge i l’ús dels codis del llenguatge audiovisual i multimèdia.

Per tal d’aconseguir la participació real i efectiva dels centres docents, d’anar incorporant en el currículum de l’alumnat competències en comunicació audiovisual i, també, amb l’objectiu de crear un públic potencial jove que estiga interessat en el visionat de realitzacions amb formats poc usuals, el FIC-CAT 2017 ha previst la participació via:

La presentació de produccions audiovisuals a competició en els terminis establerts a les bases dins de la categoria centres educatius. Aquesta modalitat s’adreça exclusivament a l’alumnat d’infantil, de primària i de secundària, en qualsevol gènere i format, a títol individual o col·lectiu, en el benentès que caldrà el vistiplau del centre i la responsabilitat d’un professor o professora que n’haja fet el seguiment. La producció tindrà una durada màxima de 15’, s’ha de presentar abans del 24 de març de 2017 i ha d’haver estat elaborada pels i per les alumnes i/o amb la seua participació. S’atorgaran 500 € i el trofeu FIC-CAT al centre que resulte guanyador.

Les bases generals de participació, el formulari d’inscripció i tota la informació sobre el Festival poden consultar-se al web.

Save