Tallers de Fotografia a l’Espai de Creació Jove de Quart de Poblet

Posted on novembre 4, 2016
Filed Under formació, fotografia

fotografia-digital

Hi ha espais que generen propostes amb l’objectiu ben lloable de fer accesible la formació també per als joves. És el cas de l’Espai de Creació Jove de Quart de Poblet. Ara per a novembre han ideat aquestos dos tallers d’iniciació a la fotografia digital.

Iniciació a la fotografia digital
Divendres 11 a les 19.00 h., dissabte 12 a les 10.00 h. i diumenge 13 A les 10.00 h.
Taller de 6 hores de durada que serveix com a introducció al món de la fotografia digital i de les càmeres réflex digitals. Aprèn a treure-li el màxim partit possible a la teua càmera de fotos.
Impartit per Héctor Juan.
Preu: 10€
Participants: 8 mínim.

Iniciació al retoc fotogràfic amb programari lliure
De dilluns 21 al dijous 24 de novembre, a les 18.00 h.

Taller de 10 hores de durada que serveix com a introducció al programari lliure orientat al món de la fotografia digital. Coneixerem els diferents programes disponibles i com traure’ls el rendiment més gran possible a l’hora de treballar amb les nostres càmeres digitals.

Preu: 25€
Participants: 10 alumnes mínim. Cada alumne ha de portar el seu propi ordinador. En cas de no tindre posseu’vos en contacte amb nosaltres , i veurem si podem trobar una alternativa.
Impartit per Openxarxes.

Els participants poden apuntar-se a tots dos tallers d’una vegada i pagar 30€, estalviant 5€.

Inscripcions, ací

Save