Versió postal

Posted on setembre 16, 2016
Filed Under recursos, video

Ara que ens fiquem en cap de setmana i alguns passarem pel vídeoclub @#!*… un moment, vídeoquè? Sí, sí, podria passar ja que molts dels nostres alumnes, per exemple, no hagen xafat mai un vídeoclub. De vídeoclubs, aquells locals on periòdicament congregàvem els amants del cinema de tot tipus cada vegada en queden menys, fruit dels canvits produïts per la xarxa pel que fa a la distribució i consum del cinema. Però com sempre hi ha qui sap llegir els canvis i generar-ne oportunitats. És el cas d’aquesta plataforma que sense dubte pot ser un inmillorable recurs per donar amb aquelles pel·lícules que tant ens poden servir a l’escola i que alhora era molt difícil trobar als blocksbusters supervivents*.

Versió Postal és un servei de lloguer de pel·lícules en format dvd i blu-ray per correu postal. Aquest sistema busca una major comoditat, evitant desplaçaments, ja que reps les pel·lícules a la bústia de la teua casa i elimina la data límit de devolució que existeix en els lloguers convencionals.

Al la plataforma s’explica molt clarament com funciona aquest servei que comptem amb un catàleg curosament triat de més de 2.950 títols, procedents de més de 70 països i que va augmentant cada dia. Entre aquests hi trobareu pel·lícules que van des del orígens del cinema amb el mestre Meliès passant per totes les dècades del segle passat fins arribar als nostres dies. Apostem pel bon cinema, pel·lícules que han passat a la història, però també aquelles que s’han convertit en títols de culte per un sector determinat. Aquelles pel·lícules que no et fa res tornar a veure, aquelles que no has vist però te n’han parlat i aquelles de les que no en saps res però fan bona pinta. Intenten evitar que els diguen el que s’ha de mirar, no vole fer cas només a les cartelleres, als anuncis de les parades de bus, a la promoció de les grans estrelles… És més, a Versió Postal els interessa molt els títols que precisament no han pogut estar a les cartelleres i així poder-vos donar l’oportunitat que en pugueu gaudir.

Versió postal

*als vídeclubs especialitzats que encara resisteixen més que un apunt els hauríem de dedicar un documental.