Erem (Som) a classe d’informàtica

Posted on setembre 23, 2009
Filed Under video

Refem i completem l’apunt. És possible que hàgeu entrat al llarg del dia a 400 colps i heu trobat aquest apunt incomplet. Doncs bé, erem a una sessió d’informàtica a 4t d’ESO de l’Escola Gavina explicant l’experiència de 400 colps. Hem contat que 400 colps és un disposituiu que es troba en l’articulació entre els àmbits de l’educació i l’audiovisual per dinamitzar i fomentar la participació de l’alumnat interessat en l’audiovisual. Hem parlat de la web 2.0, dels canvis d’actitud i mentalitat que suposa, de les seues potencialitats creatives i la seua capacitat de transformació social. Per altra banda hem desenvolupat una part tècnica demostrant com podem generar contingut tant textual com gràfic treabllant amb programes com Freehand, Photoshop o el propi administardor de wordpress. En la mesura que hem pogut hem ensenyat com, amb una mica d’observació i intuició, un mateix sense ser programador pot fer coses en codi html. Finalment hem mostrat com mesurar l’alcanç de les nostres accions a internet via el servei de Google Analytics. Teníem interés en remarcar el potencial creatiu de la informàtica i en convidar l’alumnat a desenvolupar el propi en un moment en que com mai tenen al seu abast eines i possibilitats de creació.

2 Responses to “Erem (Som) a classe d’informàtica”

1. katalog stron www on febrer 19th, 2012 11:19 am

Interesting, educational, developing and well-organized.

2. 青汁 on abril 5th, 2012 2:56 am

青汁