Sambori-Mice: Sempre amb tu

Filed Under cinema, educació, Sambori · Mice

sambroi_mice_16

Sempre amb tu

El nostre alumnat sempre ha demostrat moltíssim interés per les activitats artístiques i musicals en particular. A l’escola, s’ha format des de fa anys un gran cor (Som Artistes) i un grup instrumental (Perkuasiafinats) que cada curs van creixent. Estan integrats per tota la gran diversitat del nostre alumnat. Som una escola multicultural (Caes segon l’Administració). L’any 2013,  tinguerem l’oportunitat de crear la nostra primera pel.lícula Som Artistes, (inventat, guió, vestuari, ball, música,  decorats, etc) on mostràvem al món, la nostra manera de ser, la nostra plural singularitat. L’any 2014 s’il.usionà tot el centre i gravàrem Al ritme d’un somni. Mostràvem els nostres somnis escolars,  amb ritme i llibertat. L’any 2015, continuàrem emocionats i rodàrem  el curt Sempre amb tu.

sempre_amb_tu

Pretén ser un  homenatge al nostre alumnat. Tots els curts estan gravats amb making of, per a que es puga comprovar clarament l’esforç i la il.lusió del nostre treball. Actualment estem preparant la quarta pel.lícula I ara què… imagina.  Sempre la música, el ball, la imaginació i un gran cor… són elements importants  del  nostre cinema.

Plàcido Gallego
CEIP Ciutat Artista Faller | València