Sambori-Mice: A les teues mans

Filed Under cinema, educació, Sambori · Mice

sambroi_mice_16

A les teues mans

Tot va començar a inicis de setembre. La meua companya Maria José em va vindre un dia a buscar per dir-me que havia fet una lletra per a una cançó, que seria la cançó del col·le i que jo, que sóc músic aficionat, podria fer-li una música.
 Després d’uns dies donant-li voltes, una nit la melodia em va vindre a buscar. Em despertí a les 3 del matí amb la música al cap. Em vaig alçar i comencí a gravar-la.
 Després de tindre la cançó acabada, un dia ens arribà la proposta de Sambori-Mice. Maria José em va dir que hauríem de fer un curtmetratge on apareguera la cançó. Donàrem voltes a la idea i imaginàrem la història. Ho comentarem amb les companyes i l’equip directiu i finalment decidírem posar-ho en marxa.
 A la fi ha sigut una experiència meravellosa. Recorde el dia en què gravàrem l’escena del concert, a l’auditori de L’Eliana. Allà estàvem tots i totes, xiquets i mestres, cantant la nostra cançó, feliços, fent allò junts. Érem una escola unida i érem una gran escola. Sols per aquell moment tot valgué la pena.

Fer aquest curt ens ha ajudat a ser millors i a voler-nos més.
 Sé que el que importa no és guanyar, però no puc evitar imaginar als xiquets i xiquetes que posaren tanta il·lusió fent el vídeo, pujant a rebre el premi. Per a mi s’ho mereixen.
 Sóu els millors! Hem volgut que els/les alumnes que participaren en el curt us comenten ells mateixos les seues experiències durant el procés de producció:

“Hem va agradar moltíssim perquè anàrem a l’auditori i vam participar tots i totes. Va ser una experiència inoblidable” (Sergio, Marina, Marta i Álvaro)
“Aquesta experiència va ser molt bonica i el moment que més em va agradar va ser quan em posaren el micròfon de solapa i vaig veure els micros d’ambient amb les pèrtigues dalt meu. Va ser emocionant perquè era la primera vegada que actuava amb càmeres davant. Espere repetir-ho.” (Paula)
“Va ser impressionant cantar davant de tots els i les alumnes de l’escola. Estar amb els meus companys en l’escenari cantant i tocant els instruments va ser emocionant. Eixe va ser el meu moment preferit.” (Mari Carmen)
“Com va ser la primera vegada que actuava davant les càmeres estava molt nerviós, però ho vaig passar també molt bé” (Baltasar)

“Em va agradar molt ballar en la zona de les butaques amb els meus companys i companyes” (Sara i Carolina)
“M’ho vaig passar molt bé fent la pel·lícula” (Sandra, Adrian P, Arturo i Maria)

Gràcies a Sambori, a la MICE i a 400 colps per l’oportunitat de contar la nostra experiència.

Paco Pitarch
CEIP El Garbí | L’Eliana

2 Responses to “Sambori-Mice: A les teues mans”

1. ana on febrer 2nd, 2016 7:22 pm

Com companya,estic molt orgullosa de formar equip amb vosaltres, Paco i Maria José, tinguéssiu una idea genial i ens ho vàrem passar fenomenal amb els xiquets.
    Cada día que passa, estic més orgullosa de viure a aquesta escola: pares, mestres i xoquets, junts aprenem molt més…i millor ;)

2. admin on febrer 3rd, 2016 12:24 am

Gràcies Ana èl teu comentari perquè des de la iniciativa es pretén generar conversa a partir de les propostes creatives dels centres.