Obert el plaç d’inscripció a Cinema Jove

Posted on gener 14, 2016
Filed Under cinema, educació, festivals

cinema_jove_16

S’ha obert aquesta setmana el plaç per poder presentar obres a Cinema Jove i per nosaltres particularment, a la Trobada Audiovisual de Joves emmarcada dins el festival. Poden participar els grups de joves de fins a 24 anys d’edat, que residisquen a l’Estat espanyol i que pertanyen a centres educatius, d’EPA, associacions juvenils, tallers d’imatge, etc. S’estableixen tres categories:

Categoria A: fins a 12 anys (alumnes de Infantil i de Primària)
Categoria B: de 13 a 20 anys (alumnes de l‘ESO i de Batxillerat)
Categoria C: de 16 a 24 anys (alumnes de Cicles Formatius d’Imatge, d’altres centres de formació i d’ associacions juvenils)

El premi i accèsit per a cadascuna de les tres categories es composa d’un lot de material audiovisual, trofeu i diploma acreditatiu. El termini d’inscripció finalitza el 15 d’abril de 2016. Si voleu més informació consulteu a:
www.cinemajove.com