Premis audiovisuals Sambori·Mice 2016

Posted on gener 8, 2016
Filed Under cinema, educació, Sambori · Mice

sambroi_mice_16

Arranquem un nou any amb la vista posada en alguns esdeveniments que  són pilar del nostre treball. Alguna jornada formativa, una nova edició de l’eacn · esocla d’activitats culturals a la naturalesa d’escolagavina i ací especialment als Premis Audiovisuals Sambori·Mice. Ja hem posat en marxa de nou la secció col·laborativa amb aquesta invitació als responsables dels treballs audiovisuals que hi participen. Podreu seguir les presentacions a través de la categoria ‘sambori-mice’ de la columna central.

Benvolguts companys i companyes:

Un any més des de 400 colps i de manera coordinada amb l’organització de la MICE · Mostra Internacional de Cinema Educatiu, volem contar amb vosaltres per dinamitzar la secció dels Premis Sambori-Mice.

La iniciativa, molts de vosaltres la coneixeu, consisteix en fer una presentació a 400 colps dels vostres curtmetratges abans de la celebració de la mostra i el visionat dels mateixos. De nou l’objectiu és poder anar més enllà de la dinàmica competitiva i permetre els participants saber dels processos creatius que hi ha al darrere de les obres que realitzem. La resposta i el resultat sempre han sigut ben positius. Sovint tendim a valorar un curtmetratge escolar des de l’òptica del producte i poder saber més de les circuntàncies, el context i l’articulació del processos de creació, permet resignificar i valorar de manera més idònia allò que veiem i el treball que hi ha al darrere, tant per part del professorat com de l’alumnat que assistirà a les projeccions.

Així que de nou vos tornem a demanar la vostra col·laboració. Es tracta de que si vos ve de gust participar, ens feu arribar un text en el qual expliqueu en primera persona el treball realitzat. Podeu llançar la proposta a alumnat participant en el curt o escriure-la vosaltres mateix. En aquest enllaç podeu veure les presentacions de l’edició passada que crec que constitueixen un mosaic molt ric del cinema fet a les escoles del nostre país: http://www.escolagavina.cat/400colps/?cat=1002

La idea és començar a publicar les presentacions cap a finals de gener i fins la celebració de la MICE. Podeu acompanyar el text amb algunes imatges del rodatge o del curt. Si teniu qualsevol pregunta o necessiteu qualsevol aclariment no dubteu en fer-me un mail.

La mice és la celebració del cinema a l’escola. Moltíssimes gràcies d’avantmà per la vostra col·laboració i enhorabona pel treball realitzat.

One Response to “Premis audiovisuals Sambori·Mice 2016”

1. Sambori-Mice: Contem contes : 400 colps on gener 26th, 2016 10:51 am

[...] les presentacions dels curtmetratges que participen als premis audiovisuals Sambori-Mice. En aquest apunt ja explicàrem quina és la finalitat de la proposta. Recordeu que a la categoria Sambori-Mice (a la [...]