Premi Audiovisual Sambori-Mice 2016

Posted on octubre 5, 2015
Filed Under cinema, educació, festivals

mice_nou_logo_1

Tot i que l’organització ja havia fet públiques les bases generals per a la participació al festival, estàvem temporalitzant la seua publicació doncs faltava per concretar la secció que més ens interessa. Ara sí, la Fundació Sambori, dins del marc de la 4a MiCe (Mostra Internacional de Cinema Educatiu), convoca el II Premi Audiovisual Sambori-MiCe 2016 d’acord amb les bases següents:

1. Podran participar produccions audiovisuals realitzades durant els darrers dos anys als centres d’educació infantil i primària, secundària, batxillerat o formació professional del País Valencià, sempre que no hagen estat presentades en edicions anteriors de la MiCe.

2. Les produccions poden ser de qualsevol gènere: ficció, documental, videocreació, animació… sempre que la llengua utilitzada siga el valencià.

3. Les produccions es presentaran online (we transfer, dropbox…) al correu electrònic fundacio@sambori.net.

4. La durada màxima de les produccions audiovisuals presentades serà de 15 minuts.

5. S’estableixen dues categories generals:
• Produccions realitzades per alumnes d’Educació Infantil i Primària.
• Produccions realitzades per alumnes d’Educació Secundària, Formació Professional i Batxillerat.

6. Els/Les alumnes hauran d’haver participat en tots els processos de la producció, ben entès que, en tractar-se de produccions d’àmbit educatiu, la mediació i la direcció de professores i professors ha d’estar present inevitablement.

7. La formalització de la inscripció se farà fins el 30 de novembre de 2015 i constarà obligatòriament de:

Inscripció electrònica enviada per correu a: fundacio@sambori.net o podeu omplir directament la ací.
Un fotograma del curtmetratge.
L’obra audiovisual s’enviarà online per wetransfer, dropbox… al correu electrònic fundacio@sambori.net.

Els formats admesos per a la recepció d’obres són: .avi (Windows), .mov (MAC), .mpg-4, .mp4 i H.264 (códec)

8. Un jurat format per professionals de l’audiovisual i de l’educació donarà un sol premi per cada categoria.

9. També s’atorgarà un Premi del públic per cada categoria. Trobareu la forma de participar en la web de la Fundació Sambori (www.sambori.net), en l’apartat Premis: Premi Audiovisual Sambori-MiCe.

10. Les produccions audiovisuals del Premi Audiovisual Sambori-MiCe es podran visionar en l’apartat Premi Audiovisual Sambori-MiCe, de la web de la Fundació Sambori: www.sambori.net.

11. Els guardons seran lliurats el diumenge, 28 de febrer de 2016, en el transcurs de la cloenda de la 4a MiCe (Mostra Internacional de Cinema Educatiu). El lloc concret i l’hora del lliurament els podreu trobar al web de la MiCe (www.micevalencia.com) i de la Fundació Sambori (www.sambori.net).

12. L’organització del Premi Audiovisual Sambori-MiCe es reserva el dret de difondre les produccions presentades a concurs entre els centres escolars.

13. La participació en els Premi Audiovisual Sambori-MiCe pressuposa la total acceptació d’aquestes bases.

14. La interpretació d’aquestes bases serà competència exclusiva de l’organització del festival.

Ací podeu omplir la Butlleta d’inscripció. Ja ens comentareu si vos animeu a participar-hi.

2 Responses to “Premi Audiovisual Sambori-Mice 2016”

1. Josep Arbiol on octubre 11th, 2015 9:12 pm

Gràcies com sempre pel vostre suport i treball envers la MICE. Sabeu que 400 colps sou també MICE des de la 1a Edició.

A la secció Sambori-MICE no està inclosa la Universitat ni treballs professionals ni aquells en llengua diferent al valencià. El Premi Sambori MICE té unes bases molt concretes per a donar suport a l’audiovisual en la nostra llengua en ensenyament no universitari.

Tanmateix, tots/es (universitat, professionals, treballs en llengües diferents a la nostra) podeu participar en la MICE en la secció internacional inscribint el vostre curt mitjançant la següent plataforma

Animeu-vos a participar.

Josep Arbiol

PD. Vos deixe ací el promocional previ Cap a la MICE 2016