Eixida del 9 d’octubre

Posted on octubre 1, 2015
Filed Under alumnat, fotografia, video

eixida_octubre_15

Sabeu que bona part del nostre treball es basa en la idea de compartir idees, propostes, activitats, que donen protagonisme a l’audiovisual com eina pedagògica. Un any més, a escolagavina els cursos de primària i secundària fan eixides commemoratives del 9 d’octubre. I en concret a secundària, s’aprofita l’avinentesa per llançar dues propostes de treball. La primera, és la segona edició del Concurs de fotografia de l’eixida commemorativa del 9 d’octubre. El curs passat i en la seua primera edició, el concurs va tenir molt bona resposta de l’alumnat i aquestes sigueren les fotografies guanyadores amb la ciutat de Sagunt com a rerefons.

En la segona proposta de treball amb el leiv-motiv de l’eixida el format protagonista serà el vídeo. Així, l’alumnat, per grups de quatre i preestablerts pel professorat, haurà de fer una vídeocrònica de la jornada. El vídeo hauarà de tenir coma llengua vehicular el català, l’anglés i el francés i tindrà una durada màxima de cinc minuts.

Publicarem una selecció dels treballs realitzats i esperem que aquestos resulten inspiradors per a centres a la recerca d’iniciatives semblants. I si en teniu d’altres, no dubteu en compartir-les a 400 colps.