el mòbil de l’educació

Posted on setembre 3, 2015
Filed Under cinema, educació, formació

Teníem alguns treballs en ‘cua d’impressió’ i hem aprofitat l’estiu per poder tancar-ne alguns. I eren moltes les ganes de poder presentar-ne aquest. Es tracta del treball final del Curs de creació cinematogràfica i audiovisual en contetxtos educatius que va tenir lloc el curs passat entre els mesos de març i abril en el marc del Pla de Formació de Secundària de la Universitat de València.

Després de la realització de diverses pràctiques audiovisuals, el procés formatiu ens portava a encarar la creació i realització d’un curtmetratge escolar. El mòbil de l’educació va ser escrit, interpretat i dirigit col·laborativament per l’alumnat i el professorat del curs i la temàtica va ser triada per tal de facilitar un material que convidara a la reflexió i el debat a les aules. Pensem que amb les circunstàncies en que es va realitzar (temps, recursos…) ens trobem davant d’un resultat ben positiu que va permetre assolir els conceptes cinematogràfics i les dinàmiques de treball plantejats inicialment.

Agraïrem molt el vostre feed-back i tant de bo que si el feu servir com a material de treball, per exemple en l’acció tutorial, ens pugau comentar què tal l’exèriència.

2 Responses to “el mòbil de l’educació”

1. Francesc on setembre 4th, 2015 12:37 pm

Molt bon treball per part de tots i totes! L’edició semblava una tasca complicada, atés els plans rodats … però el muntador ho ha resolt perfectament.
    Pel que em toca, faré servir aquest vídeo com a exemple de primera mà en les classes de Cultura Àudiovisual.
    Gràcies a tots i totes per aquesta experiència.
    Francesc.

2. admin on setembre 6th, 2015 10:35 pm

Gràcies a tu Francesc, el curt es sosté molt bé en la teua interpretació. Sigué un plaer treballar conjuntament. Fins altra!