Aporue!

Posted on maig 26, 2015
Filed Under centres, cinema, educació

Contents, més que contents; piulàvem per raons òbivies diumenge a última hora de la nit. I encara més, de contents, en rebre al dia següent aquest apunt de la ma de la responsable del treball, Carmen Maria, professora a l’iES Lluís Vives de València.

Emilio Martí ha dirigit un super taller d’animació que ha durat així com uns 5 messos, en que els alumnes han treballat segons els venia bé, vull dir, hem treballat a diferents ritmes per tal de poder donar eixida als currículums i les programacions sense problema.Els nostres socis europeus també han treballat en la pel·li durant els tallers que van fer en març, durant els dies que van estar a València. Aquesta pel·li és un conjunt de micropel·lícules, petites unitats narratives construïdes per diferents equips d’alumnes de batxillerat d’arts, totes amb l’objectiu de donar forma al fet de contar el punt de vista de la nostra escola dins d’un projecte europeu Comenius d’intercanvi escolar: Young Artists in Emergency, criticart.

Pot ser amb 15 minuts ens haja quedat un poquet llarga, pot ser hi ha algunes escenes de tipus vídeo-documental que es podrien retallar. Però ara mateix el producte que tenim és aquest. Ah, i estem inmersses, la meua companya de departament Ana Sáenz Aliaga i jo, en altre projecte de dinamització de l’audiovisual, el II concurs de stop-motion al Lluís Vives, que conta amb el suport econòmic de l’AMPA i amb professionals del món de l’animació com Pablo Llorens, Borja Flors (Clay Animation), o professorat de BB.AA. que es dediquen a aquest àmbit. En un parell de setmanes tindrem els guanyadors i vos informarem puntualment.

I si sóu d’altres centres i esteu immersos en finalitzar treballs audiovisuals, no dubteu en compratir-ho!

One Response to “Aporue!”

1. Francesc Joan López on juny 1st, 2015 1:21 am

Carmen, Ana, un treball molt interessant.
    Felicitats.