#projectehorta: bloc, festa i punt

Posted on maig 13, 2015
Filed Under alumnat, educació

projectehorta

No és el primer apunt que li dediquem a #projectehorta i ja hem explicat que sota aquest hashtag s’han canalitzat moltes de les propostes pedagògiques d’aquest curs a escolagavina. Des d’ací sempre hem fet un especial seguiment als treballs que han fet servir l’audiovisual com a eina. És per això que tornem a posar la mirada en el projecte doncs, ara que arriba al seu punt final, estrena un nou bloc que serà arxiu i mostra d’aquestos.

Hi ha projectes de les àrees de plàstica, llengua, socials o ètica i els treballs estan íntegrament realitzat pels alumnes sota les directrius dels mestres. Hi ha obres ingenioses i d’altres que resolen intel·ligentment les pautes indicades però tots bé poden ser model de treball per a altres centres. A l’enllaç podeu accedir al blog i fer una passejada per la galeria de treballs que a poc a poc va completant-se.