Idees

Posted on juny 25, 2009
Filed Under altres, educació

A l’abric d’un event com l’Encontre Audiovisual de Joves de Cinema Jove segurament passen moltes més coses que aquelles que figuren al programa: encontres, desencontres, conéixer gent, debats, llançament de propostes,.. Nosaltres volíem aprofitar aquest fet per, una vegada més, superar l’espai virtual i facilitar l’encontre entre les persones. En aquest cas entre els responsables d’audiovisuals a tres instituts, interessats també en superar altres espais en l’educació que anomenem formal, aquella que està vivint una transformació imparable i sobre la qual caldrà repensar. Dissabte passat ens trobàrem Pilar Alfonso de l’IES Faustí Barberà d’Alaquàs, Paco López de l’IES Manuel Sanchis Guarner de Silla i Jordi Orts d’Escola Gavina. L’ànim no era altre que compartir una bona estona, un bon dinar, conéixer-nos una mica millor i pensar noves propostes perquè així també fem escola. I dinàrem bé, ens adonàrem que compartim una visió de les coses i de segur maneres de fer i a més en sorgiren de propostes. Propostes no només encaminades a dinamitzar i fomentar la participació de l’alumnat interessat per l’audiovisual, sinó a facilitar el canvi de discursos tant en el professorat com en el propi alumnat. Quan les tingam més enllestides vos informarem en pos d’una implicació entusiasta.

Tres caps que en pensen més que un i açò és 400 colps!

4 Responses to “Idees”

1. desensitization therapy on abril 6th, 2012 10:35 am

cloakroom soapbox germano downdraught costive prolonged kees ragazza Annetta

2. dhgate scam on abril 6th, 2012 7:59 pm

Huey Brightman

3. pediatric dentist lancaster pa on maig 13th, 2012 3:07 pm

I’m impressed, I must say.

4. Elizebeth Elsayed on juny 8th, 2012 6:31 am

Cute and cool!