Un Drac ja camina solt

Posted on març 30, 2015
Filed Under cinema, concursos

drac_15_01

Ens complau molt anunciar aquesta iniciativa perquè ens arriba de la ma de Pau, un ex-alumne que en el seu moment ja va col·laborar amb 400 colps. També perquè recupera aquella iniciativa, la secció A corre-cuita del Festival Inquiet que tan bons resultats va obtenir a l’hora de dinamitzar la creativitat d’estudiants de nivells superior.

Amb motiu de la setmana commemorativa del 25 d’abril, el BEA · Bloc d’Estudiants Agermanats organitza el DRAC · Direcció i Realització Audiovisual de Curtmetratges, posa en marxa un concurs de curtmetratges en valencià i a contrarellotge, per a alumnes universitaris i de cicles formatius. El termini d’inscripció dels equips (un màxim de 6 components) finalitza a l’11 d’abril, moment en què s’anunciarà un motiu secret que ha d’estar inclòs en els curtmetratges que els participants hauran de fer durant els següents 5 dies. Hi haurà només un premi, que és un pack de gravació de so amb: micròfon de canó RØDE NTG4+ amb bateria interna, una pèrtiga de tres metres, antivent de pèl i una pinça per al micròfon amb suspensió.

L’acte d’entrega de premis tindrà lloc el dimecres 22 d’abril a les 12:30 a l’Aula Magna del Campus de Gandia. L’activitat compta amb ajudes del Servei de Promoció i Normalització Lingüística i de l’Àrea de Cultura del Campus de Gandia i amb la col·laboració de la Delegació d’Alumnes de l’Escola Politècnica. Seguirem atents al Drac!

Bases | inscripció