Sambori-Mice: Al ritme d’un somni

Filed Under cinema, educació, Sambori · Mice

sambori_mice_15

Al ritme d’un somni

El nostre centre sempre ha tingut un especial interès per les activitats artístiques en general i per la musicals en particular. De fet tenim un fantàstic grup instrumental Perkuasiafinats. Sempre s’han gravat la participació dels nostres alumnes en actuacions musicals, trobades musicals, intercanvis escolars i des de fa tres anys s’han realitzat dos curts amb la participació de l’àmplia diversitat del nostre alumnat. Aquests s’han presentat en diversos Festivals de Cinema educatiu.

Tot va començar en el 2021-13, de forma tímida, amb un curt Som artsites on intentàvem reflectir el que fèiem açò és: ballar, cantar, actuar… donant a conèixer la nostra singularitat com a centre i introduint-nos en el món audiovisual que pensem tan beneficiós ha resultat per als nostres alumnes. De la participació al principi de dues classes es passa a ampliar a la resta del col·legi la col·laboració en un segon curt Al ritme d’un somni on intentem donar plasmar la il·lusió dels nostres alumnes per la seua escola somiada.
Però es veu que no vam tenir bastant perquè ja ens trobem en ple desenvolupament del tercer curt Sempre amb tu del qual ja us informaren pròximes edicions. Gràcies per mostrar allò que fem.

ritme_somni

CEIP Ciutat Artista Faller