Sambori-Mice: Negreta

Filed Under cinema, educació, Sambori · Mice

sambori_mice_15

Negreta

Aquest curt des del principi, ha sigut un repte per al nostre grup de Cinema. D’una idea original d’un alumne, on la protagonista era una gossa, acabàrem fent protagonista a una cabra. Mai ens haguérem pensat que acabaríem fent una historia d’amor tan bonica amb blanc i negre i, a més, muda. La història d’aquest curt parteix d’una xiqueta  que té de mascota una cabra que un dia desaparéix. Tot el món la busca per tots els llocs, però no hi aparéix. La xiqueta està molt trista i no aconsegueix concentrar-se en l’escola, tampoc menja i sovint té malsons.

negreta

El grup de cinema del CEIP Heretats de l’Alcúdia, porta, contant aquest curs escolar 2014-2015, fent cine ja 10 anys. Els curts que presentem en aquests premis, es crearen i es rodaren al curs 2012-2013, però s’acabaren d’editar i estrenar al curs 2013-2014. Els alumnes de 6é d’aquell curs participaren en tot el procés de creació: guió, direcció, càmera, actors-actrius,… També ha sigut una novetat que tots els personatges adults que hi apareixen estan interpretats per alumnes, per a la qual cosa, s’ha hi hagut de treballar molt la caracterització. Però en una cosa que també cal fixar-se molt, és en la banda sonora: pren importància les peces interpretades a piano, totes elles també interpretades per alumnes de l’escola.

Marian Gomis
CEIP Heretats, L’Alcúdia