1r semestre de LLIMA

Posted on maig 31, 2009
Filed Under altres, centres

LLIMA és l’estupenda proposta que Francesc López de l’IES Manuel Sanchis Guarner de Silla ofereix com a eina didàctica als seus alumnes de l’assignatura de batxillerat valencià: llengua i imatge. LLIMA és un espai de reflexió allà on la imatge i la paraula fan lligam. Ara acaben d’arribar al seu primer semestre d’activitat amb xifres positivament sorprenents i apunts que, tan si estàs matriculat a Valencià: llengua i imatge com si no, no t’hauries de perdre. Felicitats al seu administrador i especialment al grup d’alumnes que fan possible aquest magnífic bloc.

7 Responses to “1r semestre de LLIMA”

1. Paco López on maig 31st, 2009 8:15 pm

Jordi, no tinc paraules per agrair-vos el gest. Ha estat una sorpresa molt grata que no ens mereixem. Ens ho hem passat molt bé enguany i crec que hem aprés tots: jo el primer, de vosaltres i dels meus alumnes. Espere que ells també traguen tot el profit que jo esperava.
    Agraïments i saluacions molt cordials.

2. Pilar Alfonso on maig 31st, 2009 8:22 pm

Paco,
    alumnes de Paco,
    ahí va també la meua sincera felicitació.
    Gràcies a vosaltres i a “400 colps” he entés, d’una manera pràctica, que vol dir això de les “xarxes socials”.En el vostre cas hauríem de dir social-educatives.Endavant.

3. admin on juny 1st, 2009 9:01 am

Paco, 400 colps existeix per intentar generar xarxa i sinèrgies entre els que pensem que hi ha maneres d’educar en les quals superar algunes estructures, oferir nous discursos, altres narratives en les quals l’alumnat ne’s protagonista. I LLIMA transpira tot això. Endavant

4. Paco López on juny 1st, 2009 6:54 pm

Pilar i Jordi, moltes gràcies pels amables comentaris. Hui els he demanat als alumnes que visitaren 400 colps perquè es notaren satisfets (l’”ego”) i reconeguts. No sé si deixaran cap comentari; els costa.
    I prou del tema, a treballarque comença l’Inquiet! Hem de fer-li publicitat perquè d’altres centres s’interessen per presentar els seus productes. “Quan més serem, més riurem” T’animes,enguany, Jordi?

5. Paco Raga on juny 2nd, 2009 11:21 pm

Vull sumar-me a les felicitacions a Paco López, i als seus alumnes. I us anime a tots a participar a tants fòrums com us resulte possible, ja que cada espai d’encontre és necessari (i són encara escasos… aprofiteu-los). Tal vegada algun dia crearem un punt de trobada, una jornada, unes sessions, uns tallers… qui sap la forma? A com ara iniciatives com les vostres, em sembla, que duen al seu codi genètic el gen de la bona llet. De nou, enhorabona!

6. Francesc J. Lopez on novembre 30th, 2009 1:15 am

Gràcies Paco. Ja són dos semestres i Jordi està en el camí perquè les trobades entre els vostres alumnes i els meus siguen possibles. De moment tenim alguns projectes que repetirem com l’any passat. Per exemple, l’entrevista a personatges del món del cinema: Albert Forner i Manolo Melero seran els següents.
    Una abraçada.

7. compra ghd on juliol 25th, 2012 2:07 pm