S’amplia el plaç d’inscripció per al concurs sobre els drets dels infants

Posted on maig 25, 2009
Filed Under centres, concursos, video

Sembla que s’està generant un moviment interessant al voltant d’aquest concurs. Els companys de l’IES Faustí Barberà, i en concret els alumnes de 1r d’ESO amb la seua professora Pilar Alfonso, ja han presentat la seua peça al voltant del dret a l’educació [primera en valencià, al visor de la dreta], pot ser hi haurà qui ens conte la seua experiència, a Escola Gavina el grup de 4t de primària igual es llança a la piscina i a nosaltres ens ha servit per conéixer noves persones que també dinamitzen l’audiovisual escolar en altres terres. Doncs bé, a aquells que encara dubtaven de si presentar alguna cosa sapigau que l’organització amplia el plaç per a la presentació de videos fins el 30 de juny. Els drets que en són deu queden resumits de la següent manera: a ser infants, a créixer en llibertat, a una identitat, a la salut, a rebre cura, a una família, a una bona educació, a protecció i socors, a no ser abandonats ni maltractats i a no ser discriminats. Estaria bé poder sumar altres curts en valencià com el realitzat a Alaquàs on “han volgut remarcar la necessitat de l’escolarització universal i el contrast entre els xiquets que poden anar a escola amb tota normalitat i tots aquells que encara no poden. La pregunta final, a més, invita a la reflexió sobre les raons d’aquesta desigualtat”.

3 Responses to “S’amplia el plaç d’inscripció per al concurs sobre els drets dels infants”

1. Paco López on maig 25th, 2009 2:06 am

Ahir vam estar gravant el nostre curt. Saber que Pilar i els seus alumnes ja el tenien encara ens animà més perquè a Cinema Jove ens vam retirar i els deixàrem sols. Aquesta setmana, espere, que els alumnes el puguen editar. Aprofitarem l’ampliació del termini per anar un poc més tranquils.
    Vinga, Jordi, anima els teus alumnes i fem força en valencià. Els amics d’Albal potser també prepararan un curt.

2. Pilar Alfonso on maig 25th, 2009 10:36 am

Jordi, són els meus xiquets de primer d’ESO! No, de primer de batxillerat.Dotze anys, tenen dotze anys…

3. admin on maig 25th, 2009 11:07 am

Pilar, ha sigut un lapsus a l’escriure; tenia clar que eren de primer d’ESO però mira… Ja està corregit. Paco, ja tenim la idea, ara ens falta veure si podem organitzar-nos i rodar. És cert que l’ampliació del plaç ens ha encorajat. Açò s’anima!