Queda ben poc per a Foroimatge 2009

Posted on maig 20, 2009
Filed Under centres, educació, video

Així és; en un res i no res ens plantem ja a la primera setmana de juny on l’audiovisual escolar i especialment el realitzat en valencià té una cita ineludible. I més encara quan enguany Foroimatge arriba al seu 10é aniversari. Bernat Arocas, principal responsable de l’organització de l’event ja ha comunicat als responsables dels centre les passes a seguir per inscriure’s els participants. Recordeu que via web www.foroimatge.com o mail heu de comunicar el nom del treball que mostrareu en aquesta edició, tot i
especificant durada, participants i el dia que voleu assistir: dimecres 3 o dijous 4 de juny pel matí, de 10.00 a 13’30 h.
Enguany i amb motiu del 10é aniversari, la programació del tercer dia, divendres 5, oferirà al l’IES José Mª Parra d’Alzira les següents propostes:
> A partir de les 16 h. i fins les 22 h.: marató de projeccions de tots els treballs que han participat en les edicions anteriors de Foroimatge.
> A les 18 h.: convocatoria per al professorat del centres que tinguen interés en realitzar un curs d’edició de vídeo. Serà el moment de comentar les condicions (tipus de programa, dates del curs, nombre de participants…) i el grau de compromís dels possibles assistents.
> A les 20 h.: lliurament d’una acreditació a tots els centres que han participat a Foroimatge en alguna de les 10 edicions. Posteriorment hi haurà un acompanyament culinari.
Siga en un moment o altre esperem trobar-vos a tots aquells que treballeu l’audiovisual, tant alumnes com professors i de ben segur teniu idees i propostes interessants a contar i mostrar.

One Response to “Queda ben poc per a Foroimatge 2009”

1. Pilar Alfonso on maig 22nd, 2009 4:39 pm

Encara que ja ho he fet personalment, vull aprofitar l’ocasió per felicitar Bernat Arocas i tot l’equip de Foroimatge pel seu 10é aniversari:ENHORABONA.Bernat,com passa el temps!No?