Confirmat: eacn aportarà a #projectehorta

Posted on desembre 18, 2014
Filed Under cinema, educació

eacn_horta

#projectehorta sintetitza per una banda un procés en el qual l’horta esdevé el tema triat per a catalitzar els treballs del curs 2014-15, d’altra el hashtag sota el que s’arrepleguen totes les aportacions que en aquest ambiciós àmbit anem realitzant a escolagavina. El calendari de l’escola, l’hort escolar, les lectures, algunes projeccions… I finalment es confirma que des de l’#eacn · escola d’activitats culturals a la naturalesa també intentarem fer una valuosa aportació a #projectehorta.

La 24a edició de l’eacn tindrà lloc entre els dies 19 i 22 de febrer de 2015 i en aquesta ocasió tindrem la magnífica ocasió de canviar de localització. Una alqueria al bell mig de l’horta, ben a prop de la ciutat, serà l’espai on ubicarem els nostres estudis. L’indret ofereix unes potencialitats ben valuoses per intentar obtenir un producte audiovisual de calat en forma i fons sobre el tema proposat. També ens enfrontarem a algunes limitacions però aquestes no deixaran de ser un repte per acabar enriquint el propi projecte. Ara tenim un temps per preparar l’alumnat que en un no res ha omplert la matrícula en quan aquesta ha quedat oberta. Aquest apunt no deixa de ser un punt de partida en un procés de creació col·lectiva en el qual l’alumnat ha de participar de manera activa. Des de la coordinació ja mirem com enriquir un temps que no estarà dedicat només a la filmació. Projecccions, xarrades-col·loqui i pot ser alguna actuació farciran un programa formatiu que esperem esdevinguen uns dies inoblidables.

De moment ja tenim la pantalla en blanc de l’eacn hivern ’15, i ens toca començar a pensar que hi veurem. Així que vos convidem a fer-nos arribar totes les idees, propostes, suggeriments que al voltant del tema de l’horta i l’audiovisual, penseu que hi poden tenir lloc.

400colps@escolagavina.cat | #projectehorta | #eacn