ATENCIÓ: vacances i més [tornarem]

Posted on abril 4, 2009
Filed Under altres

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Segurament no és un bon moment per deixar de publicar. Acabem de fer el primer aniversari, hem superat finalment la barrera dels 400 usuaris per mes, hem presentat l’entrevista a Vicent Monsonís, Monso i ens trobem amb moltes ganes de continuar amb aquesta inèrcia. Però és temps de vacances i seran llargues i intenses. En tornar, el viatge final de curs de 4t d’ESO reclamarà la dedicació de l’administrador del bloc. Ja hem comentat en alguna ocasió que seria bo conformar un equip de redacció, especialment format per alumnat de diferents centres, per coneferir altre dinamisme a 400 colps. Aquest pot ser un objectiu per al curs vinent. Així que poedu començar a pensar si vos interessa la proposta. Mentres les coses són així i estan bé així. La recta final del curs arribarà amb fites suggerents com Foroimatge o l’Encontre audiovisual de joves. Gaudiu de les vacances i fins la tornada.

Tornarem a publicar a partir del proper dimecres 29
400 colps | admin

12 Responses to “ATENCIÓ: vacances i més [tornarem]”

1. Paco López on abril 4th, 2009 12:37 am

Gaudiu de les vacances. De tant en tant es fan necessàries per renovar forces i continuar amb els nous projectes. Encara no he decidit què faré el proper trimestre després de filmar els anuncis i el nou curt (de nou: guió, distribució de tasques, filmació i muntatge). Sort que, els alumnes d’enguany són una canya i em donen bona canya (massa, de vegades). Està oberta la possibilitat de la nova entrevista. Hem d’animar Pilar i els seus alumnes.
    Bon descans i bon viatge!

2. Jordi on abril 5th, 2009 2:55 am

Moltes gracies Paco: ara mateix escric des de Dallas. Seguim en contacte.

Jordi

3. Pilar Alfonso on abril 19th, 2009 10:49 pm

Paco, no et penses que no t’estic llegint!!

4. Paco López on maig 3rd, 2009 3:13 am

Pilar, t’animes?

5. Luigi Fulk on abril 4th, 2012 1:22 pm

Merci garance pour votre blog il est vraiment génial!!! Bonne continuation pour la suite

6. 青汁 on abril 4th, 2012 10:19 pm

青汁

7. Burton Haynes on abril 5th, 2012 7:36 am

Merci pour votre blog il est vraiment génial!!! Bonne continuation pour la suite

8. senna laxatives on abril 8th, 2012 4:41 pm

Utterly written subject material , regards for information .

9. Nike Air Max 90 on abril 12th, 2012 5:30 pm

As usual, the webmaster posted correctly..!

10. holiday islands on maig 2nd, 2012 2:10 am

Some genuinely interesting information, well written and loosely user friendly .

11. reparar zanussi on maig 29th, 2012 7:38 pm

But a smiling visitor here to share the love (:, btw outstanding design and style .

12. Jackson Guralnick on juny 8th, 2012 11:17 pm

Sweet web site , super pattern , real clean and employ friendly .