reporters del planeta Terra

Posted on abril 30, 2008
Filed Under concursos

Paco Raga d’Escola Gavina ens fa arribar la informació sobre aquesta proposta:

El concurs “Reporter@s del Planeta Terra” et convida a tu i als teus/es companys/es d’ESO o Batxillerat que prengues fotografies o graves un vídeo i faces un reportatge sobre la zona del Planeta en la qual vius. T’animem que et convertisques amb el teu grup en un equip de periodistes ambientals, treballant per al Planeta Terra. El plaç finalitza el 15 de maig però pot ser puga haver-hi grups llançats que s’atrevisquen a plasmar en píxels idees treballades ja a l’aula. Per què no interdisciplinareïtat? Per què no alumnes de plàstica i visual treballant amb alumnes de geologia? Per què no altres narratives?

L’any 2008 és l’any del planeta Terra i junt amb la celebració els científics pretenen acostar les Ciències de la Terra a la ciutadania i donar a conéixer el compromís de la ciència amb la sostenibilitat del Planeta.

.

.

7 Responses to “reporters del planeta Terra”

1. הובלה on març 17th, 2012 2:26 pm

haters gonna love? :D

2. Noel Shimura on març 25th, 2012 8:33 am

To know wisdom and instruction, to perceive the words of understanding

3. handyortung chip on març 26th, 2012 9:29 am

Black Cell phone

4. dhgate scam on abril 6th, 2012 7:42 pm

Rudolph Herrion

5. Pasqualine on maig 16th, 2012 10:47 am

Mes f�licitations sur cette �tude. Je ne mesurais tr�s peu de cela avant cet instant.

6. Eufemia Malton on juny 8th, 2012 6:07 am

DOING IT!!!! SO CUTE!!!!