Premi audiovisual Sambori · MICE a les produccions escolars en valencià 2014

Posted on octubre 31, 2014
Filed Under cinema, concursos

mice_15

La Fundació Sambori dins el marc de la 3a MICE · Mostra Internacional de Cinema Educatiu, convoca els Premis Audiovisuals Sambori de MiCe a les Produccions Escolars Valencianes en valencià 2014 d’acord amb les bases següents:

1. Podran participar produccions audiovisuals realitzades durant els darrers dos anys als centres educatius de formació primària, secundària, batxillerat o formació professional del País Valencià, sempre que no hagen estat presentades en edicions anteriors de la MiCe.

2. Les produccions poden ser de qualsevol gènere: ficció, documental, videocreació, animació… sempre que la llengua utilitzada siga el valencià.

3. Les produccions es presentaran on line (we transfer…) o en DVD independentment del format en què hagen estat realitzades.

4. S’estableixen tres categories generals:
• Produccions realitzades per alumnes d’Educació Infantil.
• Produccions realitzades per alumnes d’Educació Primària.
• Produccions realitzades per alumnes d’Educació Secundària, Formació Professional i Batxillerat.

5. Els/Les alumnes hauran d’haver participat en tots els processos de la producció, ben entès que, en tractar-se de produccions d’àmbit educatiu, la mediació i la direcció de professores i professors ha d’estar present inevitablement.

6. La formalització de la inscripció constarà de:
• Inscripció electrònica fundacio@sambori.net
• Obligatori adjuntar un fotograma del curtmetratge.
• L’obra audiovisual. Un DVD o On Line al correu electrònic per we-transfer fundacio@sambori.net

Formats:
• .avi (Windows)
• .mov (MAC)
• .mpg-4
• .mp4
• H.264 (códec)

7. Els DVDs físics hauran d’enviar-se per correu postal abans de les 14 hores del 23 de GENER de 2015 a PREMIS AUDIOVISUALS SAMBORI DE MiCe c/ Arq. Artal, 3a Baix 46450 Benifaió.

8. Un jurat format per professionals de l’audiovisuals i de l’educació donarà un sol per cada categoria.

9. PREMI DEL PÚBLIC. Es realitzarà a la sala per part del públic assistent i per cada categoria.

10. Les produccions es projectaran en sessions matinals prèvies al desenvolupament de la 3a MICE i s’establirà un intercanvi d’experiències entre els/les alumnes que hagen participat en les diverses produccions.

11. Els guardons seran lliurats el diumenge 29 de març en el transcurs de la cloenda de la 3a MICE (Mostra Internacional de Cinema Educatiu).

12. L’organització dels Premis PREMIS AUDIOVISUALS SAMBORI DE MiCe es reserva el dret de poder difondre les produccions presentades a concurs entre els centres escolars valencians.

13. La participació en els PREMIS AUDIOVISUALS SAMBORI DE MiCe pressuposa la total acceptació d’aquestes bases.

14. La interpretació del Reglament serà competència exclusiva de l’organització del festival.