Sergio Belinchón

Posted on març 29, 2009
Filed Under fotografia

Continuem avui diumenge amb la idea de presentar-vos artistes visuals, l’obra dels quals pensem que vos pot resultar d’interés. En aquesta ocasió són dos les variables que ens han fet triar a Sergio Belinchón: la primera que Sergio és antic alumne d’Escola Gavina. La segona és que actualment té fixat el seu lloc de residència a Berlín, ciutat triada pels alumnes de 4t d’ESO com a destí del viatge final de curs. Nascut a València el 1971 Sergio ha pogut gaudir de l’aconseguiment de nombroses beques i premis per desenvolupar la seua tasca professional gràcies a que des de molt prompte ha fet valer el seu talent i la seua sensibilitat en el món de la imatge. Sergio ha mostrat interés per les ciutats en transformació. Moltes de les seues imatges estan captades a l’extrarradi, on altres llocs residuals ocupen un primer pla, espais on “desapareix la naturalesa però encara no és ciutat, on encara no se sap què va a passar”. En altres ocasions són paisatges naturals fotografiats també amb el denominador comú de la forta presència de l’absència humana. Nosaltres sentim especial debilitat per sèries com Ciutats Efímeres o Públic on es deixen entreveure la influència de fotògrafs, alguns dels quals ja vos hem presentat a 400 colps tals com Wim Wenders, Edward Burtynsky o Andreas Gursky. Sergio utlitza normalment les tècniques tradicionals de la fotografia encara que algunes de les seues imatges estan lleugerament tractades per ordinador. A més junt amb altres artistes han autogestionat una iniciativa per tal de mostrar els seus darrers treballs a Berlín. Es tracta de la Invaden1 Galerie ubicada en el centre de la ciutat al districte de Mixer. A la seua completa web podeu trobar també algunes videocreacions que sovint acompanyen i complementen les seues exposicions.

3 Responses to “Sergio Belinchón”

1. horn rimmed glasses on febrer 17th, 2012 6:29 am

??? ??? ???? ?????? ??? ?? ???????? ????? ??? ????? ?????? ????? ???????? ??????????? ?????? ??? ??

2. Mandant on febrer 18th, 2012 2:54 am

the content material!