Cinema en V.O. a l’Escola Gavina

Posted on març 27, 2009
Filed Under cinema

Després d’una sèrie de clàssics del cinema és el torn del cinema independent actual. La proposta és “Little Miss Sunshine”, (Jonathan Dayton i Valerie Fairs, 2006) una pel·lícula nord-americana de baix pressupost però de gran èxit entre tot tipus de públic i a diversos festivals [argument]. Introduïm a més una novetat en aquestes sessions de cinema en versió original i és que la cinta serà presentada per una alumna. Andrea Encinas de 2n d’ESO s’ha oferit a fer la presentació encara que de moment no es veu amb ànim perquè la seua crònica siga publicada a 400 colps. De segur que eixirem amb el somriure a la cara després de veure aquesta road-movie particular d’humor àcid i intel·ligent amb personatges pot ser extravagants abans de conéixer-los però força humans i rebels contra la realitat buida del món actual plena de dogmes que marquen falses fronteres entre allò normal i anormal o l’èxit i el fracàs.

7 Responses to “Cinema en V.O. a l’Escola Gavina”

1. Paco López on març 27th, 2009 2:06 am

Fa dos anys que a classe veiem aquesta pel·lícula i els alumnes estan encantats de tornar-la a veure. Gran part d’ells ja l’havien vista fora de l’aula. Els comentaris que desperta són molt interessants.
    Que en gaudiu força del seu humor àcid; de tant en tant ens cal que ens remoguen la conciència davant tanta “topmodel” com va pel món sense dos dits de seny.

2. Paco López on març 27th, 2009 2:15 am

Andrea, m’havia oblidat dir-te que t’animes a escriure la teua presentació perquè els qui no tenim la sort d’assistir al cicle de cine tan xulo que us ha preparat l’escola, puguem conéixer de primera mà el que feu.
    Dóna’m una pista; en quina llengua faràs la presentació?

3. medical video on març 15th, 2012 8:22 pm

Es la imagen que saldría de mi cabeza cuando me despierto 5 minutos tarde, una peazo exclamación al estilo Metal Gear.

4. Kids Entertainment Brooklyn on abril 15th, 2012 4:11 pm

A law firm Xanax Xr

5. Feliza on maig 11th, 2012 12:55 am

Incredible items & Fine a site….

6. Fransisca Selem on juny 6th, 2012 8:45 am

Eager stuff I enjoyed it. Someone else once said: The novel is an event in consciousness. Our aim isn’t to copy actuality, but to modify and recreate our sense of it. The novelist is inviting the reader to watch a performance in his own brain.

7. compra ghd on juliol 25th, 2012 2:07 pm