Convocatòria Cinema Jove

Posted on març 26, 2009
Filed Under festivals

Acaba de fer-se públiques les bases de la convocatòria per a la propera edició de la trobada audiovisual de joves que té lloc dins del Festival Internacional Cinema Jove de València. Poden participar els grups de joves de fins a 22 anys d’edat, que residisquen a l’Estat espanyol i que pertanyen a centres educatius, d’EPA, associacions juvenils, tallers d’imatge, etc. Com ja sabeu s’estableixen tres categories:
- CATEGORIA A: fins a 12 anys (alumnes de Infantil i de Primària)
- CATEGORIA B: de 13 a 20 anys (alumnes d’ESO i Batxillerat)
- CATEGORIA C: de 16 a 22 anys (alumnes de Cicles Formatius d’Imatge, d’altres centres de formació; i d’associacions juvenils)
PREMI I ACCÈSSIT: per a cadascuna de les tres categories; es composa d’un lot de material audiovisual, trofeu i diploma acreditatiu.
El termini d’inscripció finalitza el 15 d’abril de 2009.

8 Responses to “Convocatòria Cinema Jove”

1. Rosana on març 26th, 2009 4:29 pm

Quina bona notícia!

Supose que aquest any, com l´any passat, el meu institut(la meua classe en particular) tornarà a presentar-se. Clar que primer tenim que fer el guió(no l´hem fet, però tenim una idea del que volem fer), gravar-ho i, és clar, editar-ho.

Ens donarà temps a fer tot açò?

Bé, me´n vaig. A l´espera d´altres notícies.

Una salutació.
    Rosana.

2. admin on març 27th, 2009 12:10 am

Hola Rosana:

Doncs ànim i avant i ja saps que si vols pots contar-nos amb deteniment (ho publicaríem) com resulta el procés creatiu d’eixe curtmetratge que pot ser tireu endavant.

Una salutació

3. proonryintice on març 28th, 2012 1:12 am

Приветствую ув. Форумчане!
    Предлагаю прогон лицензионным Хрумером 7.012 по свеже-собранным базам!
    собираю базы по вашим ключам под заказ

стоимость прогона – от 20 wmz
    Возможен сбор базы по заданным вами параметрам, стоимость сбора базы входит в стоимость прогона, тоесть стоимость сбора базы по вашим ключевикам стоит бесплатно если вы заказываете прогон

контакт ICQ#: 132561973