Foroimatge 2009

Posted on març 24, 2009
Filed Under centres, festivals

Avui mateix acabem de rebre el mail anunciant que Foroimatge 2009 comença a posar-se en marxa. Foroimatge és un lloc d’encontre del professorat i l’alumnat que utilitza els mitjans àudiovisuals i les noves tecnologies en la seua pràctica educativa. Aquesta és una iniciativa de l’Institut José Mª Parra d’Alzira. El departament d’audiovisuals del centre, amb una llarga trajectòria en la producció audiovisual escolar i coordinat pel professor Bernardo Arocas, s’encarrega de l’organització de l’Encontre, que reuneix al llarg de tres dies l’alumnat d’escoles i instituts perquè presenten les seues produccions àudiovisuals i vegen les produccions dels altres. Les dates per l’edició d’enguany s’acaben de fer públiques i l’encontre tindrà lloc els dies 3, 4 i 5 de juny. Des de l’organització a més d’animar a la participació, ens consta que estaran encantats de rebre idees, propostes i suggeriments per enriquir un event tan interessant i que en guany compleix 10 anys. Continuarem informant i cobrint l’event.

One Response to “Foroimatge 2009”

1. 青汁 on abril 5th, 2012 4:01 am

青汁