Gots quan hagem marxat

Posted on juny 26, 2014
Filed Under alumnat, video

A l’escola sempre hi ha fenòmens que s’escampen amb efecte viral, bé siguen polseres, baldufes o cançons i ritmes com és el cas. I fer servir el cos i els palmells per acompanyar aquesta cançó, bollia cap a final de curs a 4t de primària tant al pati com a l’aula. Ens ho miràvem amb certa gràcia de la mateixa manera que a les classes calia anar tallant-ho com a element distractor. I vàrem pensar que lo millor era canalitzar-ho per la via creativa al temps que ens servira per treballar qüestions que no li van gens malament a aquest grup i a d’altres. L’adequació al ritme, la capacitat d’escolta, saber esperar, l’aconseguiment d’un repte col·lectiu, els assajos previs i necessaris… La pronúncia i l’entesa d’allò que cantaven, amb Sònia a l’àrea d’anglés; la música, ritme i sincronia, guiats per Ferran; els assajos i la coreografia a la tutoria d’Alba i l’enregistrament i l’edició confiats a 400 colps. El resultat és un divertiment, lleuger, lúdic però que ajuda en la línia de que en grup hi ha coses que resulten millor. I a la fi, quan els alumnes ja han marxat d’estiu, queden els gots.