Fent memòria… RTVV

Posted on juny 2, 2014
Filed Under alumnat, cinema, video

El proper divendres 6 de juny a les 19:00h de la vesprada, a l’Auditori Municipal Les dominiques (c/ Rector Monzó, 2) de Carcaixent (València), tindrà lloc la presentació del documental Fent memòria… RTVV.

Es tracta d’un treball fet per dos joves carcaixentins de 13 anys que pretén fer un repàs sintètic de la història de l’ens televisiu i especialment donant compte dels moments finals que portaren al tancament. Gravat a la ciutat de València, en ell Sergi Moyano amb l’ajuda d’Esther Andrés a la càmera, entrevisten als distints presentadors de la ràdio i televisió que hi intervenen,  Xelo Miralles, Frederic Ferri, Amàlia Sebastián, Genar Martí i Clara Castelló. L’acte comptarà a la taula amb la presència del propi Sergi Moyano, la periodista Xelo Miralles i del càmera Albert Staromiejski.

Una vegada acabe l’acte hi haurà una taula on es podrà signar la ILP per una ràdio i televisió públiques valencianes. Una bona oportunitat per comprovar que l’alumnat de secundària és capaç de tirar endavant interessants propostes audiovisuals.