BLUE pels protagonistes

Posted on maig 19, 2014
Filed Under alumnat, video

Hem baixat un poc en la intensitat de la publicació d’apunts doncs la setmana passada sigué pròpia del periode sobre el qual ja estem al damunt; és a dir, la recta final de curs. La magnífica festa de la primavera d’escolagavina o la trobada d’escoles en valencià de l’Horta Sud han sigut dues de les fites que amb marcada puntualitat i intensitat ja ens indiquen l’entrada en el tram final. Però continuem aprofitant l’impuls no tant de l’obra -el vídeoclip d’Antoni Sendra- com de l’experiència viscuda en aquest cas pels dos protagonistes de BLUE, Víctor i Pau. Ells han volgut també aportar en primera persona unes breus impressions de la pròpia experiència.

victor

Buff espere haver-ho fet molt bé, vaig dir-li a Joan quan vaig eixir de l’aula d’informàtica un cop havia finalitzat la meua prova de selecció per a aquesta entranyable  experiència. Bó, prompte vaig saber que éremPau i  jo  els vertaders afortunats de poder dur-la a terme. Qui sap quantes vegades em tremolaven les cames, em feia aquell mal de panxa pel corresponent nerviosisme que em provocava estar junt a aquells profesionals, perquè ho eren. Allò cert és que poc a poc, gràcies a l’involucrament de tot l’equip meravellós em vaig sentir com a casa. No us puc descriure amb paraules  tot allò que vaig sentir allà on grabàvem, ni tampoc el meravellós tracte que tingueren amb nosaltres. Només som uns simples estudiants d’ESO sense experiència. Em porte de tot, l’aprenentage, que hi fou dens; l’amistat; i les ganes de tots per voler treure el màxim de cadascú. No sóc qui, per jutjar ni avaluar el treball d’Antoni, però em sembla un treball magnífic, extraordinari i meravellós que es mereix tota la meua admiració i respecte.

Víctor Rosen
4t d’eso · escolagavina

pau

Aquesta ha sigut la meua primera experiència en el món del cinema professional i encara que no fóra el personatge que més m’haguera agradat representar, crec que l’experiència ha valgut moltíssim la pena. Després d’anar a l’eacn · escola d’activitats culturals a la naturales d’escolagavina ja et pots fer una petita idea de què és el món del cinema. Però no és res comparat en un rodatge de veritat. També m’ha servit per orientara-me un poquet en l’audiovisual valencià i veure com està afectant la crisi a aquest mitjà de comunicació. M’ha agradat molt l’experiència i m’agradaria repetir.

Pau Marina
3r d’eso · escolagavina