Dia de la música

Posted on juny 21, 2014
Filed Under video

Podreu intuir que la paternitat de l’administrador sumat a tasques de tancament de curs força encara més a trobar moments puntuals per poder publicar. Però hui, encara que siga de manera breu, no volíem deixar passar que es celebra arreu del món el Dia de la música. I per acompanyar l’apunt hem triat un altre capítol d’aquesta magnífica proposta en favor de la música en la nostra llengua que és La Barra Sonora. L’elecció no és casual. Ahir posàvem fi a aquest curs amb l’acomiadament dels alumnes de 4t d’eso d’escolagavina en un sopar senzill però emotiu que posava en valor tants moments viscuts, tants afectes. Acabava un altre curs, aquest que precisament va començar a secundària d’escolagavina amb l’actuacó dels Atupa.

Com veureu, hem farcit 400 colps de música per celebrar el dia i acompanyar amb ritme l’adéu dels alumnes. Pel que fa a la música, recordeu que estem intentant dinamitzar la finestra lateral dreta amb vídeoclips que ens resulten suggerents bé siga per les imatges o senzillament per la música; hui, pel títol. A la finestra de l’úll, també música. No deixeu de veure als Pentatonix, de vegades per explicar-la, la música, no calen paraules. Go on!