polifoto

Posted on abril 26, 2008
Filed Under fotografia

Ja estem pensant en la posada en marxa d’alguna nova secció a 400 colps. Al mateix temps i mentres continuem a l’espera de rebre notícies sobre activitats que s’estiguen desenvolupant als diferents centres, anem informant d’aquelles iniciatives que puguen ser d’interés per al nostre alumnat. Aquest és el cas dels concursos i especialment aquells adreçats a joves. Com polifoto, el concurs de Fotografia Digital de Ciència i Tecnologia Jove de la Universitat Politècnica de València.

Dirigit a: alumnes de 4t de l’ESO, 1r de batxillerat i cicles formatius de grau superior de la Comunitat Valenciana.
Tècnica: fotografia digital, en blanc i negre o color, amb retocs o sense (inclòs el fotomuntatge)
Temàtica: 3 categories: ciència, tècnica i medi ambient.
Termini d’enviament d’originals: del 14 d’abril al 14 de maig de 2008.
Premis: ordinador portàtil per a les tres millors obres (una per cada categoria) i un altre més per a la foto més votada pel públic.