El casc mola

Posted on maig 9, 2014
Filed Under altres, video

Des de hui mateix ha entrat en vigor la nova Llei de trànsit. Un dels aspectes que més comentaris ha suscitat, especialment en contextos escolars, és el de l’obligatorietat de portar casc a les vies urbanes per als ciclistes que siguen menors de 16 anys. Al seu efecte, tot l’alumnat fins a 4t d’eso haurà de venir amb casc a escola si és que ve amb bicicleta. Nosaltres, que ho tenim clar en favor del seu ús, no afegirem més arguments per al debat però sí, donada la circunstància, voldríem aportar una visió creativa.

I per això portem aquest vídeo el qual mostra la suggerent proposta decorativa que l’artista Skratch realitza sobre el complement protector. Fent servir res més que la fermesa de nivell cirurgià, làser de precisió i un pinzell, Skratch pot pintar un casc de bicicleta en tan sols uns 10 minuts. Ara tenim encara més motiu per pensar que el casc mola; ja heu pensat com el decorareu vosaltres?

One Response to “El casc mola”

1. Paco Raga on maig 12th, 2014 11:05 pm

Una possible reconversió de tatoo-studios en helmet-customizers, per inventar-li un nom a la cosa. El casc mola, sobretot per que això que viatja dins MOLA MOLT!