L’última foto

Posted on febrer 24, 2014
Filed Under fotografia

Tancada la segona edició de la MICE · Mostra Internacional de Cinema Educatiu, tornem a la publicació regular d’apunts relacionats amb altres propostes. De la MICE, la gran cita ja consolidada de l’audiovisual escolar valencià, en tornarem a contar perquè serà bo aprofitar la inèrcia tan positiva i creativa que ha generat la trobada. A més per a 400 colps ha sigut el primer treball del seu equip de realització format per alumnes i esperem mostrar en breu el resultat del treball.

Hui, per començar la setmana, us deixem caure un proposta prou interessant que podria ser reapropiada per l’alumnat per fer un exercici de creació i investigació suggerent. Sovint volem fer coses noves, però no és tan fàcil trobar bones idees que es puguen posar en marxa. Per exemple, en l’àmbit escolar no és gens fàcil trobar una proposta de projecte o d’extra escolar que faça que els xiquets puguen vore d’eixa proposta una estona d’aprenentatge mentres gaudixen. Per això volem deixar caure aquesta iniciativa que cada vegada va a més, és molt senzilla, però els resultats són prou bons. Last Photo és un projecte en curs en format audiovisual. Ivan Cash va passejar per Nova York preguntant als vianants sobre l’última fotografia que tenien al telèfon. Nova York, Los Angeles i San Francisco són els vídeos que ja es poden veure sobre tan interessant història. Vos atreviu a iniciar la història del vostre poble, ciutat o escola?