benvinguts, IES Faustí Barberà

Posted on abril 24, 2008
Filed Under centres

Donem la benvinguda amb entusiasme a l’IES Doctor Faustí Barberá d’Alaquàs. Aquest institut té una llarga tradició en l’elaboració d’audiovisuals i altres obres artístiques com peces teatrals. Per tot això conta amb tallers específics per la producció i realització de videos, coordinats de manera excel·lent per Pilar Alfonso i amb els quals han arribat a obtenir importants reconeixements. És el cas d’El primer pas o La pregunta curtmetratges amb els quals han guanyat el premi de la Conselleria per a la Convivència Escolar o OFF peça que també ha obtingut premis en diversos festivals. La imatge pertany a Sense Títol 2, el curtmetratge que presentaren al darrer festival Inquiet. Així doncs, convidem els seus alumnes a fer-nos arribar notícies, comentaris, imatges, que puguen ser d’utilitat perquè altres alumnes d’altres centres puguen conéixer de primera ma que es fa al Dr. Faustí Barberà. Benvinguts!

4 Responses to “benvinguts, IES Faustí Barberà”

1. junk removal butte ne on març 16th, 2012 5:36 pm

sacha mcaskey cribbs Catharina doughboy bassoon kargen laborteaux bielima

2. handyortung software für pc on març 26th, 2012 9:33 am

A Smart Investment For the Auto car Gps

3. manhattan blinds on abril 4th, 2012 11:45 pm

Hola, estube tratando de conseguir un menu semanal que fuese practico, economico y que le gustara a mis hijos y la verdad no lo consegui hasta que te encontre me gustaria poder recibir alguna receta de las que aparentemente son dificiles,y seguir en contacto con vos , un beso grande.

4. Marlena Alatorre on juny 7th, 2012 6:06 am

Wonderful blog!