Una nova edició de l’eacn d’escolagavina

Posted on febrer 13, 2014
Filed Under centres, cinema, educació

eacn_textura

L’eacn · escola d’activitats culturals a la naturalesa d’escolagavina arriba a la seua 22a edició. Aquesta en la seua modalitat d’hivern es presenta de nou amb propostes de treball suggerents a partir de la col·laboració de persones com @carlesfeno o @zoraideta. Amb el primer lligarem la mirada cinematogràfica i la creació literària amb una pràctica sobre l’enquadrament i la creació de les històries contingudes. Amb la segona, els alumnes tindran l’oportunitat tan d’actostar-se en primera persona a la seua experiència en el món de la creació audiovisual com de realitzar una pràctica de realització senzilla però important. A més, els alumnes hauran de posar en marxa tots els seus recursos per tirar endavant un projecte de creació i realització cinematogràfica, dividits en dos grups i  aprtir de cinc condicions predeterminades. Ja ho contarem perquè també s’inclouen en el programa altres micropropostes que faran d’aquestos tres dies i mig (tornem diumenge) una nova ocasió per, a partir del treball col·laboratiu, generar noves dinàmiques de creació compartida. eacn, motor i acció!

- · Tornarem a publicar el dilluns · -