Tirant de mice: “Celebra la vida”

Posted on febrer 13, 2014
Filed Under cinema, educació, Premis Tirant

tirant_de_mice

Juan Manuel Cortés, mestre coordinador (i diverses coses més) del curt “Celebra la vida”, ens conta: la pel·lícula va sorgir amb la planificació d’una trobada entre diversos col·legis amb motiu del dia de la Pau. Volíem fer alguna cosa fora d’ús i se’ns va acudir la idea a través del que transmet aquesta bella cançó. No hi havia molt de temps i amb els meus alumnes de quart vam marcar diverses propostes… Al final vam realitzar la pel·lícula incloent improvisacions sobre la marxa… Vaig aprofitar el guió perquè les dues protagonistes foren dues alumnes que, cadascuna per separat, se sentien excloses de la resta per diferents motius… A partir d’ací van entaular una gran amistat i es van sentir molt més acceptades i integrades.

celebra_la_vida

Juan Manuel Cortés Fernández
CEIP San Pedro Apóstol (Granja Rocamora)