osvf

Posted on abril 21, 2008
Filed Under festivals, video

L’aparició d’internet i de diferents suports ha suposat un canvi considerable en certs paràmtres del llenguatge audiovisual. Sumits en la cultura de la satisfacció inmediata i a velocitats que convertiran la banda ampla en una carretera secundària, assistim a la prolifereció de festivals que aposten pels micrometratges com a forma expressiva, explorant límits fins fa ben poc insospitables. Aquest és el cas de l’OSVF. A la seua web diuen que és el festival de video més menut del món. I segurament és cert doncs els videos a concurs només han de durar 1 segon (sí, sí, 1″). És una iniciativa que enguany queda enmarcada en la programació de DIGITALMEDIA 1.0. iniciativa organitzada per LA NAU – Universitat de València.

A 400 colps pensem que podem promoure la participació del nostre alumnat. Estaria bé que després puguérem centralitzar des d’ací els videos presentats des de centres escolars (via you-tube) per poder visionar-los i comentar-los. Ahí queda la proposta. El plaç per participar-hi pujant els vostres videos és fins l’1 de maig. admin ja ha presentat un video titulat aiguaisol. Animeu-vos!

13 Responses to “osvf”

1. Joan Garcés on abril 21st, 2008 7:07 pm

Bé, doncs ho intentarem…

2. Jordi on abril 21st, 2008 11:23 pm

I tant, seria genial que presentares alguna cosa. A la pàgina web del OSVF es poden vore videos presentats en l’edició anterior. Jo vaig fer ahir diumenge una prova i l’he presentada a vore que tal. Quan finalitze el plaç d’inscripció la penjaré a you tube.
    Seguim!

3. Jordi on abril 21st, 2008 11:23 pm

I tant, seria genial que presentares alguna cosa. A la pàgina web del OSVF es poden vore videos presentats en l’edició anterior. Jo vaig fer ahir diumenge una prova i l’he presentada a vore què tal. Quan finalitze el plaç d’inscripció la penjaré a you tube.
    Seguim!

4. Paco on abril 22nd, 2008 9:47 pm

Motivat pel teu post i seguint el teu exemple, m’he animat a “elaborar” un curt d’1 segon. Ara he pensat que podríem fer una proposta de “dirigir” un curt d’un segon, en el que intervingueren actors/actrius i tots els tècnics necessaris. Seria fantàstic.

5. Jordi on abril 23rd, 2008 12:10 am

Sí, potser podem pensar alguna moguda que implique a un bon grapat d’alumnes amb ganes però que a la vegada siga prou senzilla de fer; a la mateixa escola o en algun lloc proper. Demà ho pensem. A les 0.01 penjaré un post amb el meu video per a donar a conéixer l’espai 400 colps a you-tube. Si t’abellix em pots enviar el teu curt per mail i el penje també que segur que triunfa i motiva els alumnes.
    Una abraçada.

6. Lucia on abril 27th, 2008 9:13 pm

Jordi te fet cas i ja tinc un curt de un segon!
    saluts i gràcies per animarme!

7. admin on abril 27th, 2008 11:18 pm

Genial Lucia!

Si vols que el pose al canal 400colps de you-tube només has d’enviar-me-lo a 400colps@escolagavina.com. Tinc moltes ganes de vore-lo. Continuem treballant; tinc alguna idea que pot ser t’interesse. Ja et contaré.
    400colps!!!

8. serwis aparatow canon on febrer 18th, 2012 5:15 am

Reyl?

9. dhgate scam on abril 6th, 2012 8:41 pm

Derick Skillom

10. Serge on maig 13th, 2012 10:11 am

Tous mes bravos. Ce bienveillant article m’oblige de mani�re caract�ristique. Recevez bien mon approbation. F�licitations encore!

11. Jekel on maig 13th, 2012 10:59 am

Personne n’avait par hasard �cout� �nonc� de pas bien ce sujet auparavant.

12. cliquez maintenant pour voir la tradition on maig 14th, 2012 4:43 pm

Recevez ma sympatie � propos de cette partie. On en souhaiterait une autre ration d�sign� de cette fa�on.

13. bicicletas segunda mano on juny 19th, 2012 10:25 am

Going City College later! YAY