400 colps i el 2008

Posted on desembre 22, 2008
Filed Under altres

Blocs, diaris, programes de televisió, de ràdio,… els diversos mitjans de comuncació i informació, a punt de tocar cap d’any, comencen a fer resum i balanç del que ha sigut i allò que ens ha deixat el 2008. Serem breus i concisos; 2008 per nosaltres quedarà com l’any de l’inici, de la posada en marxa, de creure en el projecte. El balanç no pot ser millor senzillament perquè en aquest relativament poc de temps 400 colps sols ens ha proporcionat satisfaccions. Entre aquestes la de continuar pensant que altra escola i altres narratives dins i fora d’aquesta són possibles. A més, les persones. Com no cada paraula, cada comentari, cada gest d’aquells que en algun moment han guaitat per aquesta finestra ens ha arribat com a senyal de suport i il·lusió. Les dades, per satisfer la curiositat: des de l’1 d’abril que començàrem fins avui 22 de desembre hem publicat 168 post, ens han visitat 1438 usuaris absoluts que han realitzat 3099 visites en les quals han sigut vistes 5753 pàgines i han estat una mitja de 1’48″. Hem rebut visites de 34 països diferents i de 39 localitats de parla catalana. Cada mes el nombre d’usuaris que ens visita augmenta i 400 colps comença a ser un punt de referència en altres llocs de la blogesfera. Com a objectius per endavant, especialment el de posar en marxa iniciatives que fomenten la participació de l’alumnat. Estem tancant el 2008.

4 Responses to “400 colps i el 2008”

1. Francesc López on desembre 23rd, 2008 4:41 am

Felicitats pel treball fet aquest darrer any.
    Gràcies per acostar-nos la informació tan ben seleccionada i per permetre’ns creure en altra escola i per fer possible altres narratives dins i fora d’aquesta.
    Amb la vostra voluntat i el treball ben fet ens ho poseu molt més fàcil als qui creiem en la força del llenguatge audiovisual com a eina didàctica.

2. Rosana Martínez on desembre 25th, 2008 12:22 pm

Hola.

Pense que ha sigut un bon principi. En poc temps aquesta página ha rep moltes visites de diferents llocs.

Aquesta pàgina et permet coneixer coses que, per exemple, jo no sabia. Ens ha donat informacio que tal vegada hui no, pero a lo millor en poc de temps ens ajuda molt.

Espere que en el 2009 continueu aixi, inclos, que l´any siga millor.

Feliç Nadal i Feliç Any Nou!

Un salut.

Rosana.

3. admin on desembre 25th, 2008 2:52 pm

Moles gràcies Paco, Rosana,… Esperem que el 2009 siga un bon any per als diferents projectes que entre tots tirem endavant. Rosana, recordar-te que 400 colps pretén fomentar la particiació de l’alumnat bé fent-nos partíceps d’aquelles iniciatives en les quals participeu, bé participant de les diferents propostes que entre tots pugam elaborar.

Bon Nadal i feliç Any Nou.

4. cubic zirconia on abril 11th, 2012 1:13 pm

Something comparable.