Blade Runner en aquarela i el nostre equip

Posted on desembre 12, 2013
Filed Under alumnat, cinema

Un d’aquells apunts de referents curiosos que bé poden inspirar maneres de treball en projectes i àrees com la plàstica i l’audiovisual. L’artista suec Anders Ramsell ha realitzat una adpatació més que suggerent de Blade Runner el clàssic de Ridley Scott (al seu temps adaptació d’una novel·la de Philip K. Dick). Ramsell va fer 12.597 per a 35 minuts de pel·lícula en Blade Runner – Aquarelle Edition. El resultat afegeix elements bells, volàtils i evocadors, a un homenatge absolutament digne per aquest títol de culte amb el qual nosaltres vàrem iniciar ja fa cinc cursos el cicle de cinema en versió original d’escolagavina. Aquella va ser una inciativa de la qual estem més que pagats i ara acabem de posar en marxa d’altra nova: l’equip de realització amb alumnes. I la cosa va per molt bon camí quan rebem sol·licituds com aquesta:

Doncs el que més m’interessa de la proposta és la edició de videos, ja que jo als projectes m’encarregue d’aixó i ja estic un poc familiaritzada amb el Final Cut Pro i amb el iMovie, però, no els domine del tot. M’agrada treballar amb la càmera i també la publicació de blogs i interactuar amb el disseny per tractar de fer-lo més atractiu. No crec que me desagrade la idea de conéixer referents culturals, i això de fer una unitat mòbil sona molt bé. Pense que podria ajudar en tot perquè m’agrada cooperar i treballar en equip i més si és fent coses que m’agraden.

Pot ser finalment tot es perga com a llàgrimes en la pluja, però mentres seguirem colpejant.