Cortocomenius 2013

Posted on novembre 12, 2013
Filed Under centres, cinema, festivals

Amb una breu presentació i la projecció dels curtmetratges de la secció de Ficció, hui dimarts 12 comença la setena edició de Cortocomenius. Un any més Cortocomenius pretén mostrar les millors produccions valencianes, amb la intenció de promocionar, difondre i donar suport al desenvolupament del cinema digital. En aquesta edició volen continuar impulsant obres de joves creadors i alumnes formats al centre, per això segueixen apostant per la secció de Projectes junt a les altres cinc: curtmetratges de ficció (Mostra), curtmetratges realizats por joves i alumnes, curtmetratges d’animació, ràfaga multimèdia i cartell. Com en edicions anteriors, l’única eixida del Centre Juan Comenius serà a la sala de projeccions de la SGAE (C/ Blanqueries, 6) on la secció de mostra juntarà a directors com Avelina Prat, Vicente Villanueva o Cristian Font entre d’altres.

Hui, a partir de les 18 h., es podrà gaudir de deu curtmetratges de diversa temàtica, que de ben segur tindran el públic amb interés i entretingut fins les 20:30 h. Els horaris es poden consultar a través del seu facebook o a la pròpia web: